Sjukstuga

2014-01-27 @ 14:18:50
Hej hallå tjenixen tjenare. Fyfan vad jag har otur. Har varit fullbokad hela veckan och vad händer? Jo jag blir sjuk, igen! Så jävla pinsamt så det finns inte. Speciellt när man är vikare.. :( och hur går det med träningen? Skit! Skulle träna loss denna vecka men är så förkyld o riktigt döv pga locket som är i öronen.. Min älakling e här o tar hand om mig lite extra, han står nu o diskar. Så snäll ❤️❤️ Jag ligger i soffan nerböddad o tycker det är så jobbigt att ens andas. Fyfan säger jag bara.. 
 Snyggingen tränar på som vanligt.. Han ska iväg till gymmet snart lch jag ska ligga här hemma o tycka synd om mig själv, kanske renaa garderoben för 10 gången på 6 månader, typ.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!