Godmorgon

2014-02-24 @ 11:01:09
Hellu.. Idag tänkte jag passa på att fixa lite saker innan jobbet imorgon, men massa papper o så som saknas så får fixa det imorgon. Alltid ska de va nått strul med Af.. Igår var jag ute med henry och sprang i skogen på kvällen o de var sååå skönt! Längtar tills jag tränat upp mig tillräckligt me kondition så jag kan springa utan att tro att jag ska dö av smärta i mitt knä!! Men det gick helt ok igår. Vet inte om jag inbillar mig eller om de faktiskt känns som en kortare sträcka när man springer på kvällen? Riktigt härligt var det iaf. :)       

hej orange hår! måste färga om imorgon... O vet vilken färg, ska visa när de e klart.. Förata gången jag kommer ha den färgen 😊😉

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!