27 februari ❤️

2014-02-27 @ 03:16:06
Min sons bf var ju den 27 feb. Men han valde att titta ut 4 dagar efter det. Men den 27 känns ändå lite "speciellt" då det var ett datum man längtade till under så lång tid. Tänk att det snart gått 4 år sen jag födde Joel. Det är ju helt otroligt! :) det känns som att han varit i mitt liv föralltid, men ändå som att han kom igår! 

Bilden är en printscreen. FATTA att jag var gravid i 2 hela veckor till efter att denna bilden togs!? 15 dagar efter bilden kom han.. Fjiii vad stor jag var!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!