Vill bli frisk!

2014-08-30 @ 20:00:37
Usch. Ni vet när man är så trött men ändå rastlös? Så känner jag och har gjort hela veckan! Har legat sjuk sen i måndags och efter att ha missat massor av roligheter så trotsade jag mig själv igår och gick iväg till en vän. Jag var ute ca 10 min, sen gick jag hem. Idag vaknade jag upp o kände mig sämre än jag gjort på hela veckan! Snälla låt mig bli frisk nu!!!!!! Oh så frustrerande! Tack till min älskling som tagit hand om mig heeeela veckan. ❤️ Vilken stjärna! 
Missar dock kräftskivan idag. Är riktigt ledsen över det faktiskt. Hade behövt träffa mina vänner och bara ha "emily" tid.







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!