Bullbak

2014-08-04 @ 22:18:03
Idag har jag och joel bakat bullar och de blev så himla goda! En sats kanelbullar och en sats kardemumma. Bara han och jag. Mitt lilla hjärtegryn. 


Finns inget bättre än kvalitetstid med sitt barn. Sånt är så hinla viktigt för mig eftersom jag själv aldrig haft nån egentid med min mamma. Säger bara 8 syskon. Då förstår ni kanske 😜 baket slutade dock med att jag brände hela handen och armen så där kan man nu skåda ett stort jäkla märke. Fint. 👌
 Förresten! Jag försökte göra en videoblogg men det blev inget bra. Men tänkte göra en nu i veckan!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!