Augustifest.

2014-08-13 @ 22:37:08
Ni kan inte förstå hur sjukt det känns med en 3dagars-ledighet! Igår mötte jag upp fina Hanna på Bishop en liten stund för lite chitchat 😊 Jag som annars alltid kör på öl när jag det väl kommer till intagning av alkohol- valde faktiskt en drink! Oooooch det var ingen höjdare! Två småkryp i drinken 👌 men den va så dyr så jag tog ut dom och drack upp den 😂 men sen tog det stopp! Haha.. Inte så bra första upplevelse kanske.. 


Mitt hår som aldrig kan behålla den svarta färgen jag alltid försöker färga till..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!