att känna sig glad.

2013-09-06 @ 22:27:20
Idag har jag haft en såndär riktigt härlig heldag. i förmiddags kom min vän Vanessa förbi och fixade två av mina naglar som gått av (mina naglar men har förstärkt dom med gelé) sen for jag iväg till arbetsförmedlingen med min älskling för vi båda hade möte på AF samtidigt så var lite småmysigt att sitta där bredvid varandra och pussas mellan varven som två nykära tonåringar. Han är verkligen min andra halva, går inte förklara på annat sätt. Vi blev ju officiellt tillsammans i juli i år men har träffats ett år innan det. men har man barn så vill man inte gå för snabbt fram, och detta är ju mitt första och sista förhållande efter joels pappa (som förövrigt är världens bästa pappa till Joel!) är så glad att allt gått så smidigt och att vi nu har det så bra! jag tjatar hela tiden om att jag är så lycklig, men jag tycker det är bra. hoppas ni är glada för mig, vem vill inte se andra lyckliga? det är den bästa känslan, eller ja bland de bästa, att glädjas åt andras lycka. då känner man sig stor som människa. har förövrigt tänkt på detta året som gott. Gud så jag har mognat. jag är stolt över mig själv och där jag är. just nu är jag inte i ett "kämpa-mot-depression" mode. och det tror jag inte att jag kommer hamna igen. jag Älakar den jag är idag och jag är glad att jag stått ut när det varit riktigt tufft och jag känner mig så stark.


Kommentarer
Jennie

Kul o höra o läsa! Har kikat in här titt som tätt i några år nu ju..

Svar: Tack snälla :) stort Grattis till den lille!!
Agressia

2013-09-06 @ 23:04:16
URL: http://Leonsmammas.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!