Project apartment

2013-10-20 @ 23:25:57
 
Jag vet att jag skulle börja blogga mer, men ni kan inte förstååå Hur många gånger jag försökt, för att allt sedan ska bugga! Det har vatit otroligt frustrerande alltså! Igår gjorde jag och Joel om våran hall, den e ganska "lång" men det går knappt ha någon möbel där, trist. Men jag gillar hur det ser ut nu! Ljust och fräscht faktiskt. Ni ska bara veta hur skabbig denna lägenhet har varit. De som bodde här innan hade en dille för blått på väggar, så när jag flyttase in här var det blått målarstänk på element, lister och golv. Och inte böev det bättre av att de sedan målat på med en beige ful färg i näatan Alla rum också, och även det lämnade massa stänkspår efter sig. Usch!! Men jag skrubbar o städar o försöker göra det fräschare och jag har nog lyckats rätt bra ;) men med tanke på att jag bodde i en totalt nyrenoverad lägenhet innan så är jag väl ganska petig. :p 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!