vad är problemet?

2013-08-24 @ 22:11:00


la upp den här bilden på Facebook och vissa trodde att det var jag och vissa förklarade att det Inte var jag. jag hade aldrig påstått att det var jag heller? jag skrev tydligt att det var så jag ville se ut. det är ju inte så att jag skulle lägga ut en bild på hur jag ser ut nu o bara "jag vill se ut såhär" .... eeeeh??? hahaha så skrattretande :) jag kommer inte ge upp och jag KOMMER se ut såhär. ett tips för haters är att röra på erat eget fläsk o sluta tro att man bara 'får' en sån Kropp från ingenstans! för det är en sak jag är så teött på också att hela tiden få höra Hur man är "för smal". well Bitch, jag är byggd såhär. men nästa gång en tjockis kallar mig för smal så kommer jag kalla den för tjockis. exakt samma sak!! de är inte så smickrande att alltid höra det förstår ni! sådär bra! då är det utrett!!

Kommentarer
Leopardi

HÅLLER MED DIG SÅ MYCKET ATT JAG SKRIVER MED STORA BOKSTÄVER! Det är så många människor som typ säger "nej du behöver inte gå ner mer, det är bra nu, det är inte snyggt om du går ner mer i vikt... bla bla bla"
Om dom har rätten att säga så, har jag rätten att säga "du är för tjock, du behöver gå ner i vikt"?! Jag tror fan det!

2013-08-24 @ 22:26:43

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!