såhär ligger det till

2013-08-22 @ 23:44:30
roligt att börja blogga igen och denna gång på riktigt. kommer ihåg varför jag slutade och det var att det hände för mycket i mitt liv och jag hamnade i en djup livskris och kände att jag kanske delade med mig för mycket då jag behövde skriva av mig och läsarna bara ökade och ökade och tillslut var det i genomsnitt 2000 unika per dag och det skrämde mig. speciellt efter att jag varit med på falsksanning också. då gick det överstyr, men däremot blev jag smickrad när bloggläsare kom fram på stan. :) hade ju en identitetskris också. slutade umgås med personer som "fick" mig att göra saker som jag inte mådde bra utav. (ej droger och sånt skit.) och jag undrade länge vem jag var, vem jag ville vara. jag valde bort de dåliga, festa har jag gjort ca 3-4 ggr på hela året (då jag varit barnledig) men det livet är inget för mig längre, "tyvärr". jag uppskattar hemmamys! men är det några kvar? välkomna isåfall! fortsätt gärna läsa för jag ska börja uppdatera dagligen!

nu ligger jag i sängen och ska läsa lite skvallertidningar, ska bara bära in Joel till sängen så vi kan mysa en stund först. älskar att jag kan pussa på han så mycket som jag vill när han sover :)

Kommentarer
Jessica yeseyjess

Ska följa dig slaviskt Babe! Vackraste vännen man kan ha! <3

2013-08-23 @ 00:08:33
Clara

Vad är falsksanning?

2013-08-23 @ 00:20:21
Emily

Naaw tack hjärtat!! <3 kärlek!
Clara, det var en skvallersida där dom skrev om massa bloggare

2013-08-23 @ 01:12:59
URL: http://agressia.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!