buspelle.

2013-08-21 @ 23:01:27

idag har Joel testat mammas gränser. älskade unge så stressad man kan bli ibland. försöker behålla lugnet men när han springer ifrån en i ett köpcenter där det cirkulerar massa folk så får man lite småpanik. en gång började jag bråka med en tjej inne på Willys då jag ropade Joels namn högt när han sprang iväg. och hon ba "men herregud så du skriker". den kvinnan stod sedan och hade Inget att säga efter jag öppnat min mun. det kan jag lova! och jag är inte den som gillar konflikter. haha! Joel invigde sin nya keps som jag fyndat till han iallafall :) byxorna är också nya och kommer från H&M för 99:- me gusta.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!