mucho trabajo un poco dineroo

2013-04-17 @ 09:11:29
är på bästa jobbet! älskar att vara här!! Har fått tid imorgon också o nu jäklar blir det jovva jovva jovva!

var på möte på vikariebanken o så fort jag fixat busskort så ska jag skriva in mig och jag hoppas verkligen jag får tillräckligt med tider för att kunna få en saftig lön i juni då skatten också kommer. För det är väl då? Allt är relativt, men för mig blev det mycket jag fick tillbaka och de pengarna skall inte läggas på en utlandsresa, no way. Jag har nått mycket bättre att spara till men än säger jag inte vad det är ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!