Yaaaaaaaaaaay

2012-03-15 @ 14:39:40
Idag kom ett paket som var försenat och inte hann komma till min födelsedag och igår damp en avi ner i brevlådan och idag hämtade Vic. den :)

Vad kan det vara?


ZUMBAAAAAAA!

Och massor med olika zumbaskivor för olika svårighetsgrader!
Och de här två lät som maracas haha! YAAY! I boken får man även mattips och schema för hur man ska träna beroende på vad man vill få ut av träningen. Dvs, gå ner i vikt, forma kroppen, bygga muskler eller helt enkelt få bättre kondition!


LOVE IT! Idag har jag deadline i ett arbete om stroke men imorgon då jävlar! Och har även bjudit in min kära vän och granne Tina för lite dans! ;)

Kommentarer
syrran

Victor pratade om att din pressent var försenad från honom och han sa aldrig vad det var.Vilken bra pressent du fick utav honom.Då vet jag vem jag ska hem till när jag är sugen :)

2012-03-16 @ 10:08:57
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Louise

Vad kul! Vad kostar ett sånt paket?

2012-03-19 @ 04:12:47
URL: http://www.louisesblogg.blogplatsen.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!