Jag vet vad dina intentioner är, jag är inte blåst.

2012-03-14 @ 13:40:18
Ligger helt utslagen i sängen och nej jag är inte så glad som på bilden, men såfort en kamera åker fram så kommer leendet fram. Fattar inte varför? Bättre det än det jävla duckfacet iallafall. Pjuuuh! Hahaha. Har ju som sagt ingen mobil och det är lite surt då jag lånade ut ena till brorsan, men den gick sönder och den andra till min andra brorsa som helt glömt att han lånat en? OOH! Behöver min lur alo?


Jag måste verkligen säga att jag är så sjukt trött på folk. Helt ärligt så förstår jag inte problemet. Atningen så hälsar man inte, eller så beter man sig som ett fucking White Trash, eller så har man inte nån jävla respekt överhuvudtaget för nånting, eller så avbryter man en när man ska prata, eller så är det ett jävla eko, eller så är det blickar, eller så är det nån som aldrig kan vara glad och alltid är bitter, eller så finns det dem som inte inser när man gör fel, eller så finns det dem som beter sig som jävla snorungar. Jaa, listan kan göras lång och jag orkar verkligen inte med folk. Visst jag kanske inte själv utstrålar en sån bra energi just nu som spyr ut massa skit, men jag är så trött på att alltid vara den glada som ska balansera upp allt det här och när Jag väl är ledsen/Arg/sårad/irriterad, då är det ingen som lyfter upp mig. Så varför ska jag? Förstår ni hur jag menar?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!