Jag är så arg.

2012-03-22 @ 10:59:32
Jag vaknade för ett tag sen eftersom jag ställde in mig på att vakna tidigt då jag inte har nån mobil = ingen väckarklocka. Jag har nu insett hur handikappad man är utan en telefon. Hur gjorde man när man var yngre? Haha :) iallafall. Fuck smileysgubben jag nyss gjorde för jag är sååååååååå arg :( Vet ni varför? Häromdagen åt jag asgoda kandenserade nötter (eller vad det heter) och jag bet av en bit av min tand!! Men de va en så pass liten bit så de gjorde inte så ont.. först! NU har jag så ont att jag inte ens öppnar munnen. Jävla tand jävel och vafaan ska de va så dyrt att gå till tandläkaren för? Så nu ska jag försöka "skramla ihop" inga små summor direkt hos tandis. Sist ville de att jag skulle betala 6 lax för en tand.. Aldrig! Så idag skippar jag skolan (har 2 lektioner) och stannar hemma med mitt bultande huvud.. Och pollen känner jag av som fan med. Nån mer som gör?


Blombuketten är till min älskade vän Vanessa på hennes födelsedag!


Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

sv: tack :)

2012-03-22 @ 13:04:47
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Carro

Men älskade syster jag vet att det är dyrt att gå till tandläkaren.Men kolla så du inte får inflammation för då gör det jävligt ont och dyrare blir det.Ring tandis och kolla vad dom tror att det kan gå på.

2012-03-22 @ 18:24:58
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Janina

Ta pandodil så släpper värken , hoppas det blir bättre snart . Inte alls kul och ha tandvärk :(

2012-03-22 @ 22:59:56
Chong

Nä men stackaren, vad ont du måste ha det nu. know the feeling. hoppas det blir bättre snart :)

jaha, men det förstår jag. man vill ju ändå ha tid med det vackraste man har än att sitta å stirra när han sover liksom. skönt att du e "fri" nu iallafall :) kram

2012-03-23 @ 01:55:39
URL: http://finest.se/chong

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!