Hey bitch, I didn't see that one coming!

2012-03-05 @ 22:38:02
Ni förstår inte vilken jävla panik jag har över att hitta en klänning till min fest. Har letat överallt men inte hittat nått- blir fan galen asså! Skor måste jag också ha. Har fått en dille på blått och har haft de i ett par veckor med ;)
hade jag varit lång hade jag bara dragit på mig mina kängor och kört järnet, men nu är jag ju en jäkla dvärg så ddet går ju inte, haha! Ska förbi stan imorgon med tinus och Joelito ♥ Stackars plutten har ögoninflammation. :( Jag då, är jag smart eller? Joels kalas ska vara klockan fyra och jag slutar skolan 10 över tre.. Smartskaft där! Får se hur vi gör. BLAH! Känns som allt är en enda röra nu och ska jag va ärlig har jag bjudit på tok för många till min fest, hur faan ska vi få plats?

Mammas älskling!


Kommentarer
Katty

Vilken vacker mamma joel har! Jätte fina är ni :)

2012-03-06 @ 20:10:49
emily

Tack Katty! ♥

2012-03-07 @ 12:08:35

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!