Girltimes

2012-03-20 @ 23:05:01
Halloj! Har inte hunnit sitta ner så mycket vid datorn idag. Blev direkt att städa när jag kom hem från skolan. Varför tänkte jag inte på att 90 kvm är hävligt mycket att städa när vi valde att flytta hit? haha och jag blev inte ens klar. Ni vet ju själva när man städar så blir det ju stökigare för att man ska passa på att städa i skåp eller sortera garderober osv osv. Jag vet inte hur många ton kläder jag har slängt/gett bort på bara nått år. Sist hade jag ju typ 3 kartonger till syrran och sen hade jag väl 3-4 kartonger till en vän :P Finders keepers! :) Men det var ju bara "skit"jag inte använde ändå men kul att andra har nytta av det och så ska det vara tycker jag :) Blev att storhandla också och jääävlar vad trött man blir. Bara jag som blir det eller? Nu är det dags för mig att knyta säcken har haft Fillan och Tina på mys här ikväll, en spontan snabbis (hahahaha jag och mitt sextänk jämt)  och käkade lite fruktsallad och hade lite gossiptimes. :) Även fast jag var trött så kände jag att jag måste ta mig tiden att umgås med mina vänner och vara den Emily som jag behöver vara ibland. Ni mammor vet hur jag menar :) Har tänkt på att jag inte bloggar så mycket om Joel i bloggen, men jag känner inte att jag behöver skriva varje gång vi gör nått som typ "idag bytte jag blöja, så här såg den ut- bild- Haha nej skämtåsido. Jag vill inte exponera Joel så mycket. och sen vill jag också ha mitt egna lilla krypin, om ni förstår hur jag menar? Men jag själv älskar att läsa mammabloggar och tycker det är superkul så det handlar inte om att jag inte tycker om mammabloggar- för dem älskar jag :) Men jag vet inte. Vi får se om det blir ändring på det. Haha :) Nu virrar jag bort mig här känner jag.. Trött som fan och det är bara Tisdag idag..
i somras med Lina, tina och Fillan ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!