Don't you Bitchflip on me

2012-03-05 @ 22:55:09
Tänkte först bara säga att det här inte gäller till en specifik person, så om du läser och tar åt dig. dont. Säger bara var jag står och vad som gäller. ( Ni vet om man har en öppen blogg så måste man ursäkta sig hela tiden. Nån som känner igen sig?)

Nu på senaste tid har jag inte brytt mig ett jäkla skit om andra om jag ska vara ärlig. Missförstå mig rätt, men Om folk trampar mig på tårna så visar jag det och jag orkar inte vara den snälla längre som alla får göra vad de vill mot, eller säga vad den vill till. Jag har också känslor och jag tänker inte vara nån jävla slagpåse och jag tänker definitvt inte bli utnyttjad när jag märker att jag blir det. Det funkar inte så längre. Fuck me up and I'll fuck up up harder. Haha så jävla töntigt och Ghetto det där lät. Men det är sant. Jag orkar verkligen inte mer nu. Nu får det vara bra och där föddes en ny sida i mig! Så jävla skönt att kunna säga ifrån och så jävla trött på att ta hänsyn till alla hela tiden när ingen tar hänsyn till mig. ALDRIG MER säger jag bara. Rätt ska vara rätt! PUNKT.


Kommentarer
KAN DEE▲

svar: det blir tyvärr för dyrt att trycka med flera färger. det innebär är utpriset till kund hamnar på säkert 500-800kr per linne :(

2012-03-06 @ 11:47:19
URL: http://kandees.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!