bara sådär ni vet.

2012-03-07 @ 20:45:17
Nu har vi varit o shoppat på Ica Maxi till Joels kalas och mitt party, men jag måste säga att de verkar som allt går emot oss. Haha. Jaja, vad ska man göra när folk är sjuka :) Men Kul kommer vi iallafall ha och mycket goda bakverk ska vi bjussa på! :) Tänkte göra vaniljfyllda chokladmuffins med nutellatopping, låter HUR gott? Var förbi apoteket också och skulle köpa en kräm till Joels ögon för att de är så klibbiga och svullna - men de var slut.. I ALLA APOTEK! Förstår ni? ggaaaaaaaaaaah. Nu ska jag få massage av mannen för jag är så spänd :( Sen blir de hopp i säng och upp imorgon för att Vabba med lillen. Får se vilka äventyr vi hittar på mañana :)
I'm så hot.

Kommentarer
Jennie

Taaare lugnt ;) Ordna knytkalas nästa gång Emily, eller be Victor pröva bakning hehe



Leon har blivit sjuk idag, så det blir att hålla sig hemma med en sjukling för mig med imorn. Men det kanva mysigt med ;)

Hat så kul i helgen o grattis i förskott :D

2012-03-07 @ 22:22:09
URL: http://leonsmammas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!