Allt är en sörja.

2012-03-15 @ 12:59:47
Alltså jag har verkligen tappat lusten för att plugga, för jag tycker det är för mycket! Jag är verkligen helt slut i kroppen och hjärnan och jag skulle bara vilja ha en dag när jag inte har massa plugg upp över öronen och jag är så ledsen för i termin ett hade jag bara Mvg och Vg. Den här terminen har jag fått Två G och Två VG. Jag har sån prestationsångest och känner att jag måste vara bra i skolan för det känns som jag måste bevisa alla fel. Att jag kan. Och det leder till en ond cirkel. Nu menar jag inte att det är dåligt att få G, men jag vet ju att ja kan bättre men min motivation är på NOLL. Hur ska jag få upp den igen? Äh, jag vet inte. Är så trött bara på alla deadlines och att det påverkar mig så jävla dant. Men ska jag komma nånstans i livet så får jag kämpa, men jag är så trött..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!