w.w.w.ork it out!

2012-06-05 @ 08:51:55
Hej o Godmorgon! Vaknade av att min hals är helt död. De visste jag ju igår men ändå skulle jag ge mig fan på att gå ut o powerwalka, jag & Tina! Vi sprang också i lite intervaller var dö skönt. Vad pepp man blir när man kommer hem och är helt genomsvett damn man känner sig döö duktig! Gjorde även lite magövningar 30x3 situps. Sen plankan 30 (Sek) x6! Känns som jag börjar komma igång på riktigt nu. Så kul! Är helt pepp! :) Så jävla trött på min kropp nu så blä de finns inte. Jag orkar inte skämmas över mammakroppen mer, jag ska bli vältränad o allt jag tänker på är den där bilden som jag lagt upp så många gånger, för det är mitt mål att se ut så! Även om de inte går utan plastikkirurgi (iaf inte boobsen) haha, tänk om man kunde träna upp brösten till den storlek man ville ha. Skulle vara niceness. Nu ska jag käka lite ägg till frukost o sen blir de o sola! Ching..



Kommentarer
Annellisaa

att döma av bilderna tycker jag att du ser bra ut i alla fall:)



men lycka till:)

2012-06-05 @ 09:32:23
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Melanie

SÅ duuktig! :D

Är det du på bilden?

2012-06-05 @ 14:33:19
URL: http://meelanies.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!