TIPS TIPS

2012-06-26 @ 18:10:06
Jag vann ju en goodiebag tävling hos Monia och där i fanns bland annat ett presentkort på 300 :- (!!) kronor :)) Och idag har jag fyndat på den sidan. Ni måste kolla in den för det är sååå billigt och jättefina saker. Det blev en hel del faktiskt!! :) Onlinedesign.se Kolla in den!
 
Smyckesträd :)
 
 
Spargris till Joel som han valde ut helt själv.
En skylt som ska hänga på min och Joels ytterdörr sen när jag flyttat :) En jättecooool vas!!
 
En WC skylt :)
 
 
Tack tack igen för vinsten!! Helt glad :))

Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

hihi vilka fina grejer du hittade :)

Svar: Jaaa! Är super glad! O billigt var det med så det blev ju en hel del jag kunde plocka på mig !! :)
Agressia

2012-06-26 @ 19:05:16
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
Jennie

Vilka fina saker =)

Svar: Längtar tills de kommit :D Kan dock inte börja dekorera än med dem, måste ju flytta snart :(
Agressia

2012-06-27 @ 11:56:57
URL: http://leonsmammas.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!