The night of my life! :)

2012-06-04 @ 00:33:19
Hade inte planerat något igår och lite spontat bestämde jag me Dorro att vi skulle dra till Hugos och hennes vän Kajsa hängde med. Riktigt kul! Skönt att ja kunde va "spontan" eftersom lördagar är "min" dag att göra något om jag vill tex bio, film osv och Victor har fredagar :) Men de betyder inte att vi alltid gör de, men vi har iaf möjligheten att välja att göra det.. Vi tog en drink hos mig för att sedan bege oss ner rätt tidigt, runt 22.30 faktiskt :) För att hänga lite på uteserveringen och bara prata om våra barn och allt mellan himmel o jord. Behöver ja säga att natten var GALEN? Haha. Det var så sjukt kul. En från brasilien som aldrig slutade filma oss när vi dansade (lite creepy sådär), vi höll på o blåsa iväg ute på serveringen, drinkar tappades, vi blev inbjudna att dansa för en kille som hade Svensexa, folk som drog i en och ville dansa, brudar som kom fram och sa att man dansade sexigt (tack) nu låter jag som värsta skrytmånsen men jag har så dåligt självförtoende och sånt gör mig glad, även om jag inte tror på det de säger till mig så kan jag suga i mig de i 5 sekunder... Ae, nu pratar vi inte mer om det. Hade sjukt kul iallafall! ♥




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!