Jag lovar och jag svär.

2012-06-11 @ 13:11:31
Halla! Idag är en helt OKEJ dag. Jag skulle gjort lite samtal idag men ja sov så länge (pollen DÖDAR mig) o nu är ja vaken men är sjukt seg för näsan rinner,ögonen klibbar o de låter som ja haft en kuk i munnen i 5 timmar, typ. Men ska dra på stan o ta en fika med min älskade Tinus ♥Samtalen får jag ta imorgon, nu är det dags att de börjar hända saker. Måste. flytta. NU! o jag tar all hjälp jag kan få! Undrar när solen ska komma? När man väl pressat o blivit brun så försvinner den där jävla solen igen. Blir galen! Älskar ju svensk sommar, kan jag få njuta lite innan jag börjar jobba?



Kommentarer
Anonym

sv: jag ska köpa bättre "deg-kit" till nästa gång, för det gick inte att trycka mer :( jag tröck så hon blev alldeles vit om handen och började gnälla stackarn :o :O Billigt skit, men det blev ju avtryck iallafall :)

2012-06-11 @ 17:59:48
Monia - mamma till Tuvalie

och den kommentaren var från mig, vore ju bra om jag lämna alias ;)

2012-06-11 @ 18:00:12
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!