Im on my way..

2012-06-06 @ 23:14:42
Varför ser de ut som ja odlar under armarna? hahahaha jävla fittcam! Tränar upp min kropp och jag har lite "före"bilder men de får ni se om ett halvår, eller när jag känner att jag ser resultat. För som det ser ut nu.. Kaos.. Eller ja, alla påpekar om att jag har gått ner i vikt, men det är inte min mening med den här resan, utan jag vill bli av med gravidmagen (nej den finns där, ja lovar) o sen allt jävla daller. Asså jag ska bli FAST. FIT. Jag SKA. Och har jag bestämt mig för nått så blir de så. Så envis är jag..


Kommentarer
Melanie

JOOBBA JOOBBAA JOOOBBAAAAAAA!

2012-06-07 @ 19:06:36
URL: http://meelanies.blogg.se/
Emily

hahaha yeaaah! :D

2012-06-08 @ 15:29:21
URL: http://agressia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!