Vafan har jag gjort med min blogg?

2012-02-16 @ 01:20:02
Haha. Ser ut som en liten fjortisblogg ni hamnat på, men jag ska fixa o trixa lite. Vill sova men kan inte för min jävla förkylning och det är sjukt jobbigt att andas! Här har jag lite kul ni kan läsa :)

Så kontrar du raggningsreplikerna!

Replik: ”Tänk om livet var ett spel och du var tärningen. Då skulle jag pussa på dig för tur, rulla runt dig på bordet och hoppas på sex.”
Svar: ”Livet är ett spel, fullt av vinnare och förlorare. Gissa vilket av dem du är.”


Replik: ”Din pappa måste vara tjuv, för han har stulit alla stjärnorna och satt dem i dina ögon!”
(har själv råkat ut för den tacky(iga) repliken)
Svar: ”Pappa gillar inte att blir kallad för ’tjuv’. Det var några poliser som kallade hans företag för ’serbisk maffia’ en gång och då exploderade deras lägenheter. Vad var det du hette förresten?”.


Haha nån mer som har på lager? Tycker verkligen att ni kommenterar väldigt dåligt om jag får säga det- varför? Ni är ju ändå rätt många. Man tappar ju blogglusten lite om jag ska vara ärlig- blogga utan respons? Don't like.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!