sick sick sick

2012-02-10 @ 16:46:06
Jag är såååå sjuk och jag tycker så jävla synd om mig själv! Haha :( Men det är sant. Först blev jag magsjuk och nu har jag världens dunderförkylning = Lock för öronen vilket gör att jag inte hör något, världens hosta, och snorig som faaaaaaaan! Å jag är så arg just nu! Har massa att göra i skolan med och har inte varit där på 2 dagar och det känns som jag missar massor, får sjukt dåligt samvete när jag inte varit där på "länge", jo, för mig är det länge.
Men får kurera mig i helgen. Idag sov jag i 5 timmar (!) och jag är fortfarande lika trött. Tacka gud att Victor ställer upp :) Han står och gör Tacos nu och jag hoppas verkligen att jag får i mig mat för vi har inte ätit på 2 dagar och det tar på krafterna men ska jag vara ärlig så ser jag inte fram emot att äta då jag ändå inte känner nån smak :P
Jag & lillebror♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!