Ricinolja

2012-02-16 @ 17:59:47
Ah, vafan ska jag säga. Jag åkte dit tillslut- haha! :) Vill testa och se om det verkligen funkar så jag testade igår och ska testa i ca 2 månader så får jag se om det blir något resulutat. Sägs ju att håret ska växa 5 cm istället för 1 i månaden, men jag vet inte om jag tror på det. får helt enkelt vänta och se. Här kommer en FÖRE bild. Victor är dock sämsta fotografen då han sitter ner i soffan och tar kort, haha. Jaja :)

Två dagar kvar och sen låser jag bloggen för gott, ni kan kolla i inlägget nedan om hur ni ska göra för att läsa den. ♥

Kommentarer
Cecilia

Jag vill ha lösen :)

2012-02-17 @ 03:49:30

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!