Polis Polis Potatisgris

2012-02-15 @ 23:45:39
Jag verkligen hatar när folk säger så och när de klankar ner på Polisen, har alltid avskytt och kommer alltid göra det. Undra hur många gånger jag ska få höra det när jag jobbar som det? ;) Jag måste dock börja träna upp mitt knä då  jag har slitit av mitt korsband och som Polis kommer man nog få springa lite men jag har alltid varit snabbast i klassen (innan skadan) och snabbast av mina syskon också- som en frikkin raket! FJOOOOM säger det. Haha :) Jag fick höra att jag inte har några framtidsplaner och att jag inte har ett liv och yadi yadi yada ( folk tror nämligen att man inte har ett liv om man han barn) Men det är väl då livet börjar? ;) Ganska kul faktiskt att jag kommit längre än den personen som säger det också - och hon har ju inga barn? Haha! Pathetic ;) Just nu går jag omvårdnadsutbildningen och jag har 2 terminer kvar, sen ska jag läsa upp lite ämnen för att sedan söka till Polishögskolan och jag ska fan klara det här! Under min utbildning nu så har jag tänkt "kanske ska bli barnmorska, ssk, Behnadlingspedagog" och jag vet inte vad jag har tänkt.. Men de kommer alltid tillbaka till Polis. Och det ska jag bli :) Dock så har jag varit dum en gång i tiden, tänker inte ta upp det. Men säger bara såhär : Jag förstår inte att åklagaren inte kan se när folk ljuger. Usch! Ja ja, det var då och nu är nu och jag ska göra det här för min skull och för min sons framtid! Jag är så taggad!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!