Om ricinolja funkar?

2012-02-25 @ 11:00:42
O ja! Mitt hår har på 1 vecka växt 2 cm, liiite mer. Förstår ni grejen eller? Jag har haft det i håret 4 ggr på en vecka och det har redan växt så mycket. Skiten funkar faktiskt.

Först blev jag skitförvånad o ba : VAFAN!?

Sen när jag insåg att det hade växt så fick jag lite stort huve.

Kände mig som värsta fotomodellen med det längsta håret ever så jag posade lite

Men sen blev jag fundersam på om det verkligen var ricinolja som gjort att mitt hår växt

Jag behövde inte fundera länge innan jag fick stort huvud igen

Jag och oljan ska ta över världen! Mohaha

Because it makes me happy!!


Kommentarer
Paulina

Hahaha du är ju bara för skön gumman! :D Gillar bilderna ;D

Fortfarande sjuk? :( Puss

2012-02-25 @ 11:42:09
URL: http://paulinakasten.blogg.se/
Katty

Är de saaaant??! Jag testade en gång sen kasta jagskiten för ja tänkte att de ändå inte kommer funka. Men ja kanske ska testa det i en vecka o se vad ja får för resultat, vill ju ha lååångt hår!

2012-02-25 @ 18:12:45
Paulina

Hehe :) Förstår det gumman.. Inte alls kul när det är vissa personer som ska snoka å sen typ ha något att snacka om osv... :(

Jo då, nu är det bättre med mig :) Ingen feber eller nått illamående kvar :) Skönt.

Ah men vad skönt att du mår bättre nu.. Inge kul att vara sjuk ju :(



Puss

2012-02-25 @ 20:50:30
URL: http://paulinakasten.blogg.se/
julia/teela t

helt otroligt! nu måste jag också pröva! jag försöker få mitt lika långt som jag brukar ha. kram

2012-02-28 @ 11:13:28
Monia - mamma till Tuvalie

hahahahaha jag dör lite, hahahahahah :D



SV: tack för din lyckönskning, har inte tagit mig tid att svara på alla kommentarer än - därför sent svar :P



Ang. tvättmaskinen så var det så han sa till oss iallafall. Men eftersom en seriös byggfirma väljer att koppla det så så måste det ju godkännas tycker man. Så jag vet inte alls jag :s

2012-03-04 @ 00:55:21
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
⟩FITspiration ⫶ in(FIT)spireras till en hälsosam kropp

hahaha du är så jävla skön!!

2012-03-06 @ 00:13:14
URL: http://fitspiration.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!