JÄVLA ÄCKEL

2012-02-18 @ 00:51:18
Lite lack och jävligt chockad , känner mig faktiskt SPYFÄRDIG. Kollade runt på lite bloggar och klickade mig in på en tjejs blogg -SOM FÖRÖVRIGT ÄR GRAVID- och det jävla äcklet hade Helt utan förvarning lagt upp en bild på ett DÖTT barn som nån valt att abortera i vecka 22. På ett dött barn!!! Är det ens lagligt? Får man göra så? Asså tänk dom som gjort abort och inte ens vill se sitt eget barn och så ser man ett annat dött barn- INGEN INTEGRITET.. Fyfan jag är så jävla upprörd för det är UPP till VAR OCH EN att bestämma om man ska behålla sitt barn eller inte och man ska aldrig invalidera någon och säga att de gjorde fel beslut för jag tror att det redan är tillräckligt jobbigt som det är. Hon sa i princip med bilden att "jag är emot abort" men ÄNDÅ så lägger hon upp bilden på ett dött barn utan en tanke på barnets integritet. Hon pissade på barnet kan man säga. Jag mår så jävla illa och jag blir så jävla sur. Tycker ni inte HELT ärligt att det är sjukt äckligt att lägga upp en sån bild!? ASSÅ jag är så fucking jävla lack OCH SNACKA OM ATT PISSA PÅ FOLKS RÄTT TILL ATT VÄLJA.. JÄVLA ÄCKEL!!! Visst alla får ha sina åsikter, men det där var bara så jävla nasty.. fyfan..



Kommentarer
Anonym

Asså hur gammal e du palla göra ett jävla inlägg om ett inlägg som upprörde dig på någon annans blogg hur gammal e du? som att du bryr dig om barnet/fostret på bilden själv? som du säger alla får ha sina åsikter så som du och hon med o de hennes problem om hon väljer att publicera den bilden som för den delen är godkänd att läggas upp och du kan hitta fler sådana på abortnej.se om du verkligen vill hitta någon att få ut dina agressioner på

2012-02-18 @ 01:37:30
Anonym

Haha vadå så bara för jag har uppnått en viss ålder så får man inte bli upprörd?! Hshahahahahahah. Okej vi säger så gumman

2012-02-18 @ 12:37:53

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!