I wanna have a new wardrobe

2012-02-02 @ 22:04:18

Hittade den här inne på Monki idag. Älskade den. Men har inte råd att köpa kläder då vi ska ta en tripp till Ikea och köpa hem ett helt hem, typ. Diskmaskin och tvättmaskin är inköpt på Elon, så det kommer nog nästa vecka tror jag :) Mååste hitta min plånbok då jag har ett presentkort för jag tänkte dra en sväng på stan imorgon eftersom att jag har presentkort och den affären har 50% rea på allt. ME LIKIE med tanke på att det har försvunnit massa kläder för mig i flytten och innan, så om nån har några plagg som är mina: GIEF BACK PLZ!
Nu blir det att kolla på dokumentär om OCD. Får se om det är en bra ide eller om jag inte klarar av det alls..

Kommentarer
syrran

jag har nog ett par jeans som är dina efter plåtningen.Vem av dig och patty har mina leggins?

2012-02-03 @ 15:59:42
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!