Fix o trix

2012-02-10 @ 19:59:41
Sjukt trött på min bloggdesign så det finns inte, så jag bytte. Vill ha en ny! En fräsch :) Nån som känner sig manad? ;) Har pluggat in mina hörlurar i datorn och lyssnar på lite House för att grannen tycker det är så himla kul att dunka musik varje dag och inte aaalllss tänka på att det finns andra som bor i huset. Sen när man kollade på lägenheten och frågade om det var mycket liv och man fick ett "naaaee" så är det jävligt irriterande. Min näsa slutar inte rinna heller. Haha. FML just nu. Är lite sur över att CandyLand stängt igen också för de hade så fina ballonger när jag fyllde år sist och jag vill ju ha dem igen! Känner på mig att det här kommer bli en GRYM fest! :) :)


Lite dåligt taget med bilder förra året, måste bli en bättring iår ;)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!