Sorgsen

2011-09-19 @ 20:30:41
Hej.. Är lite ledsen idag. Oktober snart och ännu ett år har passerat sen Nickes död. Det är som att jag alltid blir besviken när oktober kommer för att han inte har kommit tillbaka, för att han inte har ringt, för att han inte säger "det var bara ett misstag,det var bara en dröm" Men det kommer inte. Han kommer inte, han ringer inte. Tomt, tystnad. Och det gör mig ARG. jag blir så ARG och LEDSEN och BESVIKEN.. Varför kommer han inte?!
Nu har jag bunkat upp med lite godis och tänkte se bridesmaids, men kom på att det är SHF idag. Så får se vad som gör mig mest lycklig för tillfället..

Jag och Erik på minnesplatsen


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!