Skrattretande

2011-09-22 @ 15:03:24
Alltså URSÄKA MIG!? Alltså folk, hur beter ni er? Snälla nån. Varför ska man gå helt bananas för att jag har tagit bort en från face för? Min face är PRIVAT och ja, jag kommer rensa fler. Det är ju inte så att ens "vänskap" kommer att ta slut för att man inte längre har varandra på facebook. Hur lockande är  det att ha någon på face som skriver "fuck the POLICE" Eller varför ska man ens ha någon man träffat NÅN gång!? Blir man vänner helt automatiskt då!?  Jag vill inte ha massa folk jag inte känner så enkelt är det. Att man liksom ska behöva förklara? PLZ GROW THE FUCK UP!

Kommentarer
MsSophie

Håller med dig! Oerhört löjligt att ta illa vid sig om man blir borttagen från någons fbvänlista, jag menar - snälla? Bättre att ha riktiga vänner.



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

2011-09-22 @ 15:28:51
URL: http://www.improveme.se/mssophie
Sabina

FTP, peace out.

HAHAHA jag driver. Johan har en tatuering på bröstet där det står FTP och så är det en glock bakom. Jag hör det varje dag, FTP, FTP, FTP.

Hahaha han kan inte grow the fuck up, men tur att du inte har han på facebook. ;)



Du, jag tänkte fråga dig om du vill ha länkbyte med mig imorgon? :)



Puss och kram // Baby Boo

2011-09-22 @ 19:00:13
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!