14 September.

2011-09-14 @ 19:56:30
Idag har vi varit iväg och shoppat till Lilleman på Name it, så fina saker de har där. Fick med oss lite saker. klickar nog någon bild och visar upp senare! Idag i skolan fick jag reda på att vi har data prov nästa vecka också. 4 PROV på EN vecka. Snacka om att man kommer få RÅplugga. Usch min hjärna kommer brännas alltså men jag måste ändå säga att jag är jäkla stolt över min tillvaro. Dock önskar jag att jag hade mer tid för mina vänner, men de riktiga vännerna förstår det, att jag har det tufft med tid nu. Och de som inte gör det orkar jag inte ens lägga ner energi på. Orkar faktiskt inte med de som tror att man har tid varendaste dag- sorry





Ett stort fett till fina underbara Tess som gjort min design. Jag älskar den! Tack så mycket gumman och GRATTIS PÅ DIN DAG!!Du är underbar..

Kommentarer
towe

det är vanlig inomhus färg, och färgen heter krita :) den är inte riktigt riktigt mega vit, men inte benvit heller, utan ett mellanting men den är as fiiin :) två gånger behövde man måla, med ett dygns mellanrum :)

2011-09-14 @ 20:49:46
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Paulina

Åh tack gulliga du :) Ja han har det riktigt bra här hos oss :)



Vilken häftig blandning :) Ja Nala var riktigt fin! Kollade korten du har på henne på FB förut ;)

Ja jag älskar också hundar, det är fina djur de :)



Hoppas att du får en bra kväll gumman :) Puss! <3

2011-09-14 @ 21:35:50
URL: http://paulinakasten.blogg.se/
Tess

Tack så mycket gumman. :) <3

2011-09-15 @ 13:30:29
URL: http://iinyoourfaace.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!