12 September

2011-09-12 @ 22:31:09
Oh imorse när jag kom till skolan så var läraren sjuk. Alla våra lärare är sjuka? Sjukt (höhö) Men vi fick en uppgift och den är klar och inskickad. Shit nästa vecka kommer bli riktigt hektisk. Har 3 st prov! Först medicinsk grundkurs, hon verkligen DÖDAR oss där. Sen VOA och sen har jag säkerhet på jobbet som jag måste kunna på samtalet. Så blir att plugga, plugga, plugga. Kommer dö. Och om jag har något social liv? Nej va. Men jag kommer ha en utbildning sen och då kommer jag inte ångra ett smack. Ska se på 9/11 dokumentär nu. Förresten, handlade ett par skor till Joel idag och jag brukar ALDRIG kolla så att storlekarna stämmer, och denna gången gjorde jag det och tur var väl det. Fick med en 22a och 23a. Inte undra på att han grät när jag satte på han skon, den va ju för liten den ena, stackarn.♥ Ser ut som smuts på skon, men det är blixten..


Kommentarer
Sabina

Hej hjärtat :)

Det blir en bloppis, jag var lite trångsynt bara.

Vill väl ha fler köpare antagligen - men som du säger, spela roll om det är 5 eller 500.

Dom kommer väl när jag lägger ut bilderna på bloppisen! :) Håll tummarna!



Och du kommer säkert se en massa saker du vill ha utav mina kläder jag ska sälja, hihi.



Puss och kram // Baby Boo

2011-09-13 @ 19:48:51
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!