110903

2011-09-03 @ 11:30:40
Godmorgon! Fick en sovmorgon till klockan 9 idag, sen klev jag upp för jag har mitt 30dagarssamtal och ska kunna massor om matsäkerhet osv (kan redan men vill vara 100 på att det går bra) Hoppas verkligen att 30 dagar samtalet är idag så jag får det gjort och kan börja plugga på etiken som ska vara inne på Måndag! PANIK! Jobbar ju imorgon också, så.. Känner mig jättestressad men jag tackar gud att jag har Victor vid min sida - baby vad skulle jag gjort utan dig? Han är fan världsbäst alltså! Han ligger och sover nu och joel kröp upp till han i sängen och somnade på två röda. Varför gör han aldrig så med mig? Han  är så otroligt pappig. Pappa pappa pappa. Njahe, nu ska jag stoppa ner äggen i kastrullen som står och puttrar och sen äta lite rostade mackor med kokt ägg och kalaspuffar :) Pusssssssss



Kommentarer
Sabina

WIIIIE va glad jag blev av bilden på er!!! :')

Hoppas ni mår bra, och att det går bra för dig med allt! Love you!



Puss och kram // Baby Boo

2011-09-03 @ 21:10:12
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com
Paulina

Vilken härlig bild på er två :)

Hoppas det är bra med er. Puss puss.

2011-09-04 @ 14:52:27
URL: http://paulinakasten.blogg.se/
Cassandra

Gud vilken underbar bild! Den borde du nästan förstora upp lite och rama in =)

2011-09-13 @ 14:12:20
URL: http://cazy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!