11 September- Always a day 2 remember.

2011-09-11 @ 20:34:19
Hej och hallå alla! Ser ni att jag ändrar i designen? Ville testa på något nytt, tack så mycket Tess♥! Har lagt dit lite smileys också! Kommer nog bygga om ett tag, fixa header osv. Men såhär får det se ut sålänge..
Var ett tag sen sist men jag har tyvärr nästan aldrig tid längre. En annan sak tar också upp min tid så jävla mycket och jag känner mig fett utnyttjad då jag inte får sån tacksamhet och jag gör det helt gratis också. Får se hur jag gör på den fronten. Imorgon börjar skolan igen. Shit. Har aldrig tid att vila. Men jag får skylla mig själv var så jäkla bakis i Lördags. Skulle egentligen bara förfesta hos syrran (som fyllde år) Men de sista 20  minuterna bestämde jag mig för att haka på. Blev några cider rakt ner och lite Tequila. Okej, låter som jag är största alkisen haha. Men måste säga att det var riktigt gott haha. Joel var sååå söt och gullig igår så det är sinnes. Min lilla älsklingsunge! Han har blivit så stor. Han pratar sjukt mycket nu. Igår sa han sin första mening "Amy cikla, lamla" Han menade att Amy (hans tjej på dagis) ramlade när hon cyklade. Min gullisunge! ♥ Annars då? Vad gör ni om dagarna? Bor ni här i Norrköping? Puss!

Min lilla blondin


Kommentarer
Anonym

Jag uppskattar dig :) bara så du vet/ Yasmin

2011-09-11 @ 20:58:04
Sandra, 16 år & blivande 2 barns mamma

söten!

2011-09-12 @ 11:36:53
URL: http://enligtsandra.webblogg.se/
Carro

yes äntligen kan man läsa din blogg igen utan att datan hackar sig:)Vart vill du bo syrran?vet att det finns några lediga treor här:)allså inte här på min gård utan här i haga.



2011-09-12 @ 19:31:38
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!