Vimmelbild

2011-10-18 @ 11:26:43
I fredags övertalade Vic mig att gå ut eftersom han inte varit ute på ett och ett halvt år. Haha så det blev lite spontan förfest hemma hos mig (inte ofta man kan vara spontan) Med tjejerna från Jobbet + Vic. Crossfire kom så vi stod och dansade och jag min sköna dam kan inte hantera alkohol. Jag drack inget på Puls, men vi var på sidebar först och där drack jag bara  drink. Poff sa det så small det till. Hade visserligen druckit hemma också, men ändå. Det bara smäller till. Whatafak?
Vic, Jag, Alex och Malin♥
Jag måste verkligen färga tillbaka mitt hår till svart alltså!

Kommentarer
Jennie

Schyst med spontan utekväll :) går ju enklare nu när kidsen blir större. O du är ju jättefin i håret men det är snyggt med svart till höst/vinter. Kram

2011-10-19 @ 13:18:19
URL: http://leonsmammas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!