Party party

2011-10-12 @ 22:02:26
Glömde ju säga. Var ute i helgen! :) min systers man fyllde år och släkten var där för att fira med dunder o bravader eller hur är de man säger? haha. Det var faktiskt första gången i oktober sen Nicke försvann som jag kunnat vara glad. Självklart sörjer jag honom, varje dag. Men jag tyckte faktiskt det var en lättnad att inte braka ihop för att det var hans årsdag den veckan. Fixade mig lite här hemma med Alex först. Vi skulle bara ha myskväll men ändrade oss i sista sekund. Inte ofta man kan det. Skönt att få unna sig att komma ut lite.. MEN när jag kom in där på dansgolvet så tänkte jag "fan jag vill hem och sitta i soffan och sticka en halsduk" hahah. Normal? Nej det har jag aldrig tyckt att jag är- vilket jag inte är heller.
Syster, Jag och Alex.

Ser ni mitt hår? katastrof. Ser helt blek ut. Vill ha svart igen♥


Kommentarer
neli

fina tjejer =)

2011-10-13 @ 21:33:51
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!