My new babies.

2011-10-22 @ 21:44:33

Först vill jag bara tacka er för att ni hjälpte mig! Vic sprang iväg och köpte det ni rekommenderade på apoteket. Såg dock på innehållsförteckningen att man inte får röra tungan på gelen som man lagt över blåsan, för att den ska hinna torka. :( Men vi vet fortfarande inte var det är.. För nu börjar han få fler och fler blåsor. Om det är vattkoppor, blir det inte röda prickar då först? :/ Men iallafall. TACK snälla för ni tipsade mig!♥

Lovade att visa upp skorna, men då vårat minneskort har fått fötter så kan jag ju inte ta bild. Men dessa köpte jag - antingen älskar man dem eller hatar dem. Går liksom inte ha ett mellanting på skor. Inte jag iallafall :P


Kommentarer
sofie

Om du fick spendera en dag tillsamans med precis VEM SOM HELST, vem hade du då valt och varför? :D KRAAAM :)

2011-10-22 @ 23:02:48
URL: http://shaakeit.blogg.se/
Anonym

ring 11 77 eller vårdcentralen så får ni säkert den rätta hjälpten.stackars liten. kram

2011-10-23 @ 13:28:22
linda

2011-10-23 @ 13:28:37
Anonym

Det kan vara höstblåsor, min son hade det han hade inte så mycket men en kompis dotter hade hela munnen full både i och utan, det brukar gå över efter någon vecka.

2011-10-23 @ 15:34:52
Sabina

Guuud vilka snygga skor!! Det är som du skriver, dom är antingen fula eller snygga, men jag tycker det sistnämnda! :) Är det JC skor eller liknande kopia? Jag har ju också ett par, de beiga, dom är ju också likadana, antingen älskar man dom eller inte, och jag ville ha ett par JCskor som var lite halvfula/halvsnygga! :P



Puss och kram // Baby Boo

2011-10-24 @ 17:38:39
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!