HOHO

2011-10-07 @ 13:40:10
Här ekar det! Ligger hemma och är sjuk. Har inte tid med det just nu!! :( Någon som har hittat min header nånstans? Den tycks ha försvunnit.. Sitter och letar lägenheter men det finns ju bara i Norrtull- oj då undrar varför? När vi åkte förbi där häromdagen så ställde sig en ungjävel MITT PÅ GATAN och vägrade släppa förbi oss. Var är föräldrarna? Sick. Ska ta tag i städningen lite. Tvätta bort alla dumma bakterier och sen ska jag ha Photoshoot på lille Joelito då jag beställt en onepiece från en tjej! Älskar den- så fin! Ska lvisa det i nästa inlägg! Håll utkik :)
Haha.. Kommer ni ihåg när jag köpe dessa i våras? Storlek 86.. Liite felmärkta kanske?

Kommentarer
Jennie

Haha så söt han är på den bilden. Klockish ;)

Leon har haft 86 skitlänge, snart ett år tror jag. Började köpa det förra vintern o han kan fortfarande ha vissa plagg i det. Vinteroverallen blir i st 92 el 98. beror på märke..



vad köper ni för vinterkläder?

2011-10-08 @ 20:31:46
URL: http://leonsmammas.blogg.se/
Tess

Sötan, den ligger hemma på mammas data :P Om jag inte har den här :P. Hahah Tog bort testbloggen jag hade designen på och då försvann den :P. Fixar detta inom kort :D

2011-10-09 @ 00:21:00
URL: http://iinyoourfaace.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!