.

2011-10-25 @ 16:25:22
Kommer inte blogga på ett tag nu, det är alldeles för mycket som snurrar i skallen och så är det jobb, praktik, barn, hem och allt därtill. Jag känner mig för tillfället helt utmattad och utbränd och det känns som jag ska bryta ihop snart. Jag ser inte vad jag skriver för tillfället för ögonen är fyllda av tårar. Jag kämpar för mitt mående och min lilla son men tydligen så räcker inte det till. Ingenting jag gör duger känns det som. Det känns som att inget kommer bli bra och psykvården är så dålig som bara skickar iväg mig när jag bokstavligt talat kommer dit och gråter och ber om hjälp.  Vet inte vad jag ska göra mer. Allt man gör blir fel. Och folk säger "Du tror att du är perfekt som jobbar och går i skolan, vad har hänt med dig egentligen!?" Jo, jag har väl mognat och försöker ta hand om min familj,m en vad jag än gör så duger det inte. Jag är så trött, så trött på allt. Vill bara lägga mig i sängen i fosterställning och aldrig kliva upp. Det är så jag känner just nu. Liksom ingenting duger.

Kommentarer
Carro

Skit snack att du inte duger den som säger så är fan med dum i huvdet.Du duger precis som du är och ingen annan kan komma och säga något annat.Dom är bara avudsjuka på att du går i skolan samtidigt som du har jobb.Låt dom inte trycka ner dig för att dom ska må bättre.Utan jag är verkligen stolt över dig och älskar dig precis som du är.Jag finns för dig men det borde du veta redan <3 puss älskar dig syrran

2011-10-25 @ 20:17:26
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Mickis

Men gumman då!! Finns här om det är någonting. Tråkigt att du ska behöva må dåligt. Puss <3

2011-10-26 @ 09:26:27
URL: http://islaa.blogg.de
Paulina

Gumman då :( Du duger visst och du är hur duktig som helst som både pluggar, jobbar och tar hand om ditt barn samtidigt. Människor som säger att du inte gör det är bara avundsjuka på att du klarar av det som dom kanske inte klarar av! Och att du har de liv som dom egentligen önskar.



Att du inte får hjälp från psykvården är ju fan helt jävla sjukt!! Kommer man dit och verkligen ber om hjälp så borde man faktiskt få de. Fattar inte vad som hänt med psykvården. Dom hjälper knappt oss människor som mår jättedåligt längre, utan skickar hem oss och säger att det ordnar sig och kommer bli bra. Idioti de där! Blir så förbannad och besviken på dom.



Och du, glöm inte att du är så otrligt bra och duktig! Lyssna inte på dessa männsikor som ser ner på andra, för att dom inte lever de liv som dom kanske vill...



Tänker på dig gumman. Finns här om du vill prata. Skickar en massa styrkekram till dig! Puss och kram <3

2011-10-26 @ 14:44:24
URL: http://paulinakasten.blogg.se/
Carro

Älskade lillasyster kolla in min video jag la upp på bloggen när jag var inne hos vargarna idag på kolmårdensdjurpark tror du skulle tycka det var roligt att se.Shit vilken upplevelse du skulle vart med oss.Jag hoppas att du mår bra snart igen bamse kram från stora syster

2011-10-27 @ 22:16:59
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!