walla walla

2011-11-09 @ 23:58:43
Haha, fin rubrik. Kände att det kanske är dags att öppna min blogg igen. aaah Så jävla skönt att kunna öppna och stänga som jag vill. vad har hänt sen sist jag skrev? Joo. Vi fick lägenheten och jag spricker av lycka, verkligen! Ska bli så skönt och jag sitter och drömmer mig bort när jag dricker en mugg varm oboy på bänken och ser när joel sitter på gården och leker med alla saker där. Åååååh! Kan knappt bärga mig.
Dock har vi i flera dagar försökt få tag på HYRESBOSTÄDER, men har inte gått så bra. Men imorgon ska allt fixas och på Tisdag ska vi skriva kontrakt :)) Miih♥ Med så mycket skit som har gått emot oss så kan vi äntligen få något bra- äntligen!♥ Dock kommer vi få betala dubbel hyra men vi ska försöka fixa det. Ingen som vill flytta in i våran gamla nyrenoverade 3a? ;) Grannarna ska vi inte tala om. Bitterfitta nummer 1 har flyttat in i vårat trapphus som klagar på allt man gör. Dör lite. Nu måste jag stänga ner, ska upp om 5 och en halv timme. Allt efter klockan 6 är SOVMORGON!

Kommentarer
Melanie

ÄNTLIGEN KAN JAG LÄSA DIN BLOGG IGEN :D

BTW: Om man kollar snabbt ser det ut som jag på den sista bilden.. :o

2011-11-11 @ 15:53:44
URL: http://meelanies.blogg.se/
rebecca

SÅ SÖÖT!!



Åh tack för dina fina kommenatarer, blir sååååå glad!!!!!! :)

2011-11-18 @ 21:09:13
URL: http://rebfre.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!