Man vet aldrig.

2011-11-06 @ 00:40:20
Idag var jag och älskling iväg och köpte lite blommor för att sätta på min gammel-mormors grav (när hon levde var vi 5 generationer) saknar henne så otroligt mycket. Hade tyvärr inte råd att köpa ljus till alla fina vänner som har gått ur tiden, men jag tänkte på er ändå och ljuset jag tände, tände jag för alla er♥ Är lite dyster. Inget har hänt mig just men en vän till mig har precis förlorat sin bästa vän och jag vet exakt hur det känns. Jag vet ju inte hur hon känner och hur deras relation var, men jag vet hur det känns att förlora en vän. Shit, är fortfarande deppig för det. Men jag sa till henne att jag finns här iallafall och jag ignorerar inte henne som jag kände att folk ignorerade mig... Jag förstår att man inte vet vad man ska säga, men snälla, bara finns där? Ni behöver inte säga nått, men stå bakom en om man skulle falla. Det uppskattas, jag lovar! Det var sorgligt att se alla på kyrkogården idag, det var så mycket folk- men man kände ändå en sån gemenskap. Så det var både fint och sorgligt. Jag har fått en miljon mail om att lämna ut lösenordet på bloggen, men jag vill inte. Jag känner att jag bara vill skriva av mig just nu och att ingen ska läsa, när jag är redo öppnar jag bloggen igen. Jag har haft det skittufft ett tag nu, men jag hoppas det vänder snart. Det måste det göra! Ni som inte har mig på facebook så kan jag säga att vi har letat lägenhet och hittat den PERFEKTA lägenheten. Alltså, vi älskade den och vi hoppas såååå mycket på att få den. Vi får svar på Måndag. Hur eller hur så skulle vi isåfall få betala dubbla hyror. Men allt fixar sig, bara vi kommer härifrån. Fokus på en sak i taget :) men om vi får den så ska jag börja packa redan nu haha. Inflyttning 1a januari. Och jag hoppas verkligen inte att jag jobbar då!

Glöm inte att ta hand om de ni älskar och säga till dem hur mycket ni älskar dem, man vet aldrig när det är försent.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!