Håll tummarna!

2011-11-03 @ 14:16:47
Alltså igår var vi och kollade på lägenheten och bara för att jag älskade den så mycket så har jag lagt ner tid på paint för att rita den och visa för er hur den ser ut : Nehe, bara för det så går det inte ladda upp.. Men jag älskade den och Vic med. Högt i tak och riktigt sådär gammal men ändå fräsch lägenhet. Jag älskar sånt. Lite chabby chickt sådär. Älskar den! Lägenheten ligger i stan och - jag trodde aldrig jag skulle säga detta- långt bort från hageby. Så skönt! :) Håller mina tummar på att vi får den.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!