Första advent.

2011-11-27 @ 21:44:53
Idag har vi bakat pepparkakor och jag var så inne i att göra stora fina hjärtan att jag inte märkte att plutten hade hunnit äta upp hela plåten med deg, haha! När vi satt där så började han räkna och jag fattade ingenting. Och det var när han kom till "seees" (sex) som jag fattade att han räknade. Blev så chockad. Okej, nu är mitt mammaskryt förbrukat för idag :P Snart är det Julafton och jag jobbar inte då. Skönt! Så jävla svårt att veta vad man önskar sig? varje år så tänker jag "JUST JÄVLAR JAG KUNDE JU ÖNSKAT MIG DET HÄR" men dessa senaste åren har jag fått allt jag behöver och mycket mer. Men julen handlar inte om klappar, man får sån press på sig att handla massa saker. Vem har råd egentligen? Snart flyttar vi ju också och det kommer kosta med tapeter o färg till lägenheten så jag kan inte köpa så mycket mer än vad jag gjort nu.. På tal om lägenheten.. 67 dagar kvar!♥
PÅ min önskelista. Från Kosmetikan.se

Kommentarer
Towe

Åh jag vill ha! Så jävla billigt med!!!

2011-11-29 @ 09:17:13
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Towe

Aa jag vet, känner att de börjar bli mycket nu! Slutspurten med allt plugg sen jobbar jag ju sÅ mycket som jag får, sen att "j" aldrig tar barnen är ju psykiskt påfrestande både för barnen och för mig.. Men men! Man får se det fina med allt :) du har två jobb och snart utbildning, snart ny lägenhet och en kärnfamilj :) jag har ett jobb, utbildning, tvÅ barn som jag faktiskt är glad att jag får ha och träffa varje dag :)

2011-11-29 @ 13:50:41
URL: http://towebomaan.blogg.se/
carro

Jag kan se om jag hittar något liknade på ullared till dig nästa vecka.Vad önskar sig min lilla prins i julklapp?



svar:Nej vad gulligt <3

2011-11-29 @ 18:56:22
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
rebecca

Min julkalander är igång ;) In och delta! :D

2011-12-01 @ 22:53:00
URL: http://rebfre.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!