14 November -Fars dag.

2011-11-14 @ 00:25:27
Yaay! Vet inte vad jag gör vaken nu måste ju sova, Joelito vaknar ju klockan halv 6-6. Men måste väl unna mig lite egentid. Igår jobbade jag på Hemtjänsten och idag på Mc. Kände mig lite sur mot slutet då jag blev lite sur, kan inte säga så mycket mer.  Men skönt att sysselsätta dig och inte tänka på att det är Fars dag. Tycker inte om dom dagarna, man saknar ju bara sina föräldrar då och tycker att dessa dagar bidrar till sån jävla ångest- men jag har lyckats stänga av lite iallafall.  Imorgon ska jag vara hemma med min lilla älskling då han har blivit sjuk och har en sjuk hosta som gör att jag inte kan sova ordentligt för jag är rädd att han inte ska kunna andas. Ska väl röra mig mot sängen. FYFAN måste hitta det där jävla minneskortet. Sjukt tråkigt att inte kunna ta bilder.


Mina syskon! Önskar vi kunde ses idag och vara tillsammans med våran pappa. Men livet har andra planer. Älskar er♥

Har fastnat fett för den här låten!
Puss♥

Kommentarer
Melanie

Åh saknar dig o danny också. Vill att vi alla ska kunna vara tillsammans med pappa också för en gångs skull.

te amo <3

2011-11-14 @ 20:06:51
URL: http://meelanies.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!