3 Maj

2011-05-03 @ 21:04:04

Hej hallå!
Varit väldigt mycket nu i mitt liv på senaste tiden så jag har varken haft tid eller lust att sätta mig ner och skriva. Idag har jag iallafall varit på möte och så har jag sökt OMVÅRDNADSPROGRAMET! Hoppas verkligen jag kommer in så jag kan studera sen till Behandlingsassistent. Ska bli skönt att få in lite pengar så man slipper vända på varenda krona. Vi har ju hjälp vi kan få. Men jag vill få det att funka ändå. Jag vill inte tänka "äh, vi får hjälp ändå" för jag är inte sån. jag vill kämpa för min familj, men just nu kan jag inte och så är det så jobbigt med dagis för man ska köpa det ena och det andra hela tiden. alltid nått som fattas.. Men nu har jag iallafall FYNDAT detta till lillen för 50:-



Kommentarer
Johanna

omvårdnadsprogrammet är skit bra, du kommer inte att ångra dig ;)

2011-05-04 @ 00:59:31
URL: http://johannuh.blogg.se/
linda o melle

behöver du något speciellt? ja gar sålt mkt men kanske har något du kan få =)

2011-05-04 @ 11:17:05
emily

Söt du är Linda. jag vet inte va jag behöver, han växer ju ut allt så snabbt! o hppar över strl.

2011-05-04 @ 13:24:26
URL: http://agressia.blogg.se/
Carro

vilka söta regn kläder :)

2011-05-04 @ 17:52:05
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!